31 december.

Så var årets sista dag här! Om bara några timmar börjar det nya året med nya utmaningar. År 2009 har varit ett riktigt bra år, jag har tagit studenten, vi har flyttat till en ny lägenhet, jag fyllde 19 år, Mats och jag firade våran 3årsdag, Tindra har fyllt 2 år och jag har fått en till fantastisk dotter. Jag hoppas på att det första året i det nya decenniumet vill bli lika bra om möjligt ännu bättre än det gångna året.  Idag är även sista dagen på mitt onyttiga liv, jag ska bli fit igen. Jag satt nyss och tittade igenom lite bilder på facebook och såg bilder på hur min kropp såg ut innan jag blev gravid med Delta och jag är fast besluten att komma dit igen.
Nu är jag redo, ge mig år 2010!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Imorgon är min första nyttiga dag också.. äter upp dom sista små fudgen jag har kvar i kylen idag.. Haha, vad larvig man är.. "Passar på att äta" lixom.. Puckat, men sån är jag. Gott Nytt År till er alla 4! Stor KRAM!

2009-12-31 @ 12:49:29
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0