Året 2009-listan

Jag brukar aldrig göra några listor, men tänkte att någon gång måste bli den första!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, födde mitt andra barn och en säkert en hel drös fler saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg om jag hade några nyårslöften, men hade jag så har jag nog inte hållt dom eftersom jag verkligen inte kommer ihåg.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Kim fick sin älskade Diaz!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Inga förutom Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Träningen!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 091204 då Delta föddes!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog studenten och fick mitt andra barn.
9. Största misstaget? Inget som jag kan komma på nu på rak arm.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mest lite små sjuk, jobbigaste var nog bihåleinflammationen i somras.
11. Bästa köpet? Oj, vad svårt. Syskonvagnen?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det måste nog vara barnen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tindra får mig alltid att skratta hur nere jag än kan vara, Mats brukar också vara duktig på det.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vet faktiskt inte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit gladare, eller ja jag har varit gladare. Barnen och Mats har gjort mig till en mer lycklig person!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hittat på ännu mer saker som Tindra uppskattar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat mindre pengar kanske, pengar försvinner väldigt lätt.
18. Hur tillbringar du julen? Här hemma.
19. Blev du kär i år? Om möjligt ännu mer kär i min älskade sambo (som även gav mig min nya "kärlek", kameran).
20. Favoritprogram på TV? Är en riktig tvnörd så det är en hel del. Gossip Girl, Ugly Betty, Greys Anatomy, Criminal Minds, Fringe är bara en del av mina favoriter. .
21. Bästa boken du läste i år? The Twilight Saga
22. Största musikaliska upptäckten? Inte någon ny men har upptäck på nytt hur fantastiskt bra Beyoncé är.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mitt minne är verkligen inte det bästa.
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma som ovan.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och fikade med släkten. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En utlandsresa.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Fantastiskt!
29. Vad fick dig att må bra? Min otroligt fantastiska familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, eh öh. Vet faktiskt inte riktigt.
31. Vem saknade du? Min mamma saknar jag mest hela tiden och sen finns det en hel del vänner från förr som jag saknar ibland.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade en hel del nya människor genom jobbet som inspirerade mig!

Btw, någon som vet varför nummer 23 saknas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0