Tysthet.

Det var väldigt tyst här på bloggen igår. Jag hade fullt upp hela dagen och hade helt enkelt inte tid att skriva. Gjorde jag inte något annat så satt jag och ammade D eller hade henne i famnen vilket gjorde det svårt att skriva ett inlägg.
Just nu ligger D och sover i mitt knä medan M och T är ute och leker. Vi hade tänkt följa med ut men eftersom det är rätt kallt ute fick de gå ut själva. Jag är hungrig och har inte ätit frukost än men nu när D somnat så bra har jag ingen lust att lägga ner henne vilket förmodligen gör att hon vaknar. Skulle egentligen också behöva min mobil som ligger i sovrummet men jag väntar nog till M kommer hem igen. För resten av dagen har vi inga planera vilket känns lite småtrist. Vi får hitta på något pyssel i eftermiddag för jag tror nog inte att vi kommer komma utanför dörren igen. Blir kanske lite bad och annat pyssel för Ts del.



Förresten, vad roligt att det är fler än jag som vill bli lite nyttiga nu lagom till det nya året. Skriv gärna hur det går för er sen också så kanske även jag kan bli mer peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0