En vecka senare.

Håller på att göra mig iordning, vi ska iväg och gratta min kusin. Egentligen borde jag plugga, funderar på att ta med mig datorn på tåget och sitta där. Just nu vet jag inte hur jag ska hinna med allt till studenten. Projektarbetet är prio ett och tar så lång tid att jag inte hinner med något annat. Är stressad och trött men snart är det slut och det är helt klart värt det. Jag måste bara påminna mig själv om varför jag gör det så att jag hittar den sista orken.
Ni får ha tålamod med mig, Skolan och familjen tar upp all min tid, det kommer bli bättre om ett par veckor och då kommer jag nog börja skriva igen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Det är SÅ okej att du inte har tid för bloggen Nikki! Skola & Familj SKA gå först. ;)

2009-02-04 @ 16:51:07
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Mandy

Självklart är det en prioritet gumman! Man kan inte hinna med att skriva om allt, alltid. Speciellt inte när man har en liten Tindris också.

Du vet att jag finns här om du behöver hjälp med vad som helst

2009-02-10 @ 16:59:39
URL: http://mandylii.blogspot.com
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-20 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0