Long time no see

Sitter och skriver en labbrapport som vår käre kemilärare ville ha in efter v.9. Har en hel del saker att göra klar men nu är det inte långt kvar till studenten. Egentligen är det inte så mycket som ska göra nu när projektarbetet börjar bli färdig, har en del rester att göra och så ska jag börja med första kapitlet i Matte E om jag inte vill bli ihjälslagen av BINI nästa vecka.
Tindra har varit sjuk till och från ett par veckor och är därför hemma med mig den här veckan (har lov) och hon kommer även få vara hemma hela nästa vecka för att få vila upp sig ordentligt. Jag försöker få så mycket som möjligt gjort samtidigt som jag har ett snorigt busfrö här hemma som springer runt och hittar på bus. Just nu går hon omkring med ett durkslag på huvudet.

Har tappat min blogganda och minns knappt hur man skriver blogg. Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

TJUHUUU! Update. :D Stackars lilla Tindrisen då.. snorigt är jobbigt. Kram till Er! <3

2009-02-26 @ 22:20:00
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej men vad roligt att du drömde de:) ni får göra de ngn gång!

2009-03-03 @ 23:13:16
Postat av: Mandy

Härligt att du skriver igen!! Jag är ledsen att jag var upptagen häromdagen, jag vill jättegärna barnvakta någon annan dag..saknar ju er massor! Tänker på tindra när jag sitter i köket o ser bilden på när hon låg i din mage, och när jag är i vardagsrummet där hennes fina teckning sitter på väggen!

Kram//Gudmor Mandy

2009-03-11 @ 21:11:15
URL: http://mandylii.blogspot.com
Postat av: Fia

Nu har jag en bloggtävling!

Vinn en Lovecake-tröja från Ugly Duck samt ett presentkort på 500 hos Rebuz Kidz.se, gå in på min blogg för mer info!

Ha en mysig dag! kramar/Fia

2009-03-11 @ 21:49:15
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0