Dagis.

Jag och Tindra äter frukost framför tv:n idag. Det är en väldigt speciell dag idag nämligen Tindras första dag på dagis.(vi var där igår på info men det räknas inte, idag är den första riktiga officiella dagisdagen). Vi kommer vara där i ungefär en halvtimme då Tindra får springa omkring och utforska medan jag är en tråkig mamma som sitter och gör något annat vid bordet. Igår när vi kom in det stod Emma helt plötsligt framför mig. Ni kanske inte minns Emma men hon var en mamma som jag umgicks med när jag var mammaledig. Men nu så ska hennes Malte tydligen gå på samma dagis som Tindra, roligt!

Efter dagis ska vi hem och äta lunch och sen är det sovdags för Tindra medan jag antingen ska plugga eller städa, antar att det blir det förstnämda eftersom det är viktigare. Det är bara några veckor kvar till sportlovet och då ska de flesta kurserna vara avslutade så jag druknar snart i allt skolarbete. Mest panik får jag över projektarbetet, jag måste se till att komma igång. Tack alla förresten som har svarat på alla frågorna!!
Nu ska jag njuta av den lugna morgonstunden innan dagen sätter igång på riktigt.




Kommentarer
Postat av: Agnes

Ojoj, är hon redan så stor så att hon går på dagis :o I min dröm i natt så var hon betydligt mindre ^^

2009-01-16 @ 14:26:10
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Julskii

Hon var duktigt söt! :D

2009-02-23 @ 17:41:23
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0