Evigheter.

Det känns som om det var evigheter sen jag skrev. Trots det var det bara en vecka sedan, men är en ganska lång tid. Eller var rättare sagt för den här bloggen förut.
Jullovet är slut och skolan har satt igång, Det är lördag och klockan är inte ens halv sju och jag ska strax åka till jobbet. Jag är trött och skulle hellre sova men jag har inget val, GÄSP. Det är bara ca 120 dagar kvar till studenten, så det ska jag väll så ut med? Så länge huvudvärken går över iaf så skulle skolan bli lättare igen.
Det här blir en svammel inlägg men jag är alldeles för trött för att tänka.
Det är lite sorgligt att bloggen håller på att dö, ska försöka ta tag i den igen. Åtminstonde lite, och skriva om Tindra och hennes utveckling igen.
Jag kan åtminstonde berätta att mitt busfrö börjar på dagis på onsdag, vilket är ganska nervöst men det kommer nog gå bra!

Nej, nu måste jag försöka få i mig mina två mackor sen ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0