Godmorgon lördag.

Jag och Tindra gick upp för ungefär en timme sen. Förtillfället har Tindra lagt sig på golvet och tittar lite smått på bolibompa. Jag är trött och sliten som vanligt men jag lever iaf. Idag ska jag gå ner till dansstudion och dansa lite eftersom det ör öppet hus och Tindra kommer att sova större delen av tiden jag är där. Sen ska vi göra annat spännande som att handla mat på ica maxi och fixa saker här hemma.

Jag har förtillfället fått ding på kläder och skor. Det passar sig verkligen inte att bli shopping galen under den perioden man har som minst med pengar. Så då försöker jag fynda de sakerna jag vill ha på tradera och på rean istället. Ibland hittar man riktigt bra saker, som de här skorna från HM jag har dregglat över kostade nu bara 129 kr på rean:



Jag har beställt hem de och hoppas på att de passar och är lika snygga i verkligheten. Andra saker jag ha på min "måste ha lista" inför våren/sommaren är:
Jeansjacka
Gladiatorsandaler
Skinnjacka
Nya jeansshorts
och lite nya klänningar.

Lagom ointressant inlägg, jag försöker åtminstonde uppdatera ibland. Jag är virrig större delen av tiden och har ett ton saker att göra. Projektarbetet ska vara klart snart, jag måste skriva cv och börja söka jobb, snart dags att försöka hitta den perfekta studentklänningen, Tindra har börjat på dagis vilket betyder att jag måste planera skolan och förmodligen inte alltid kunna vara där eftersom jag måste lämna/hämta Tindra och måste då plugga mer hemma för att inte hamna efter, måste jobba så mycket jag hinner för att få ihop pengar till studenten; skivan, resa, kläder, mottagning. Nej, nu har jag redan tappat bort mig själv. Fullt upp har jag iaf men samtidigt är jag glad och lycklig, åtminstonde när jag försöker förtränga stressen. Nu kom jag precis på att jag har glömt min projektmapp i skolan, bra där.

Nu ska jag sluta förvirra er, men kan åtminstonde försöka lova att uppdatera mer!


Kommentarer
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Jag har småhandat på rean. Lite leksaker till lillan & allt från trosor, kläder till mig själv.



Fina skor!

2009-01-18 @ 14:44:57
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sara

oh. det är så skönt med lite nya grejer ibland. så for tja gått ner ett par kilo till ska ja ge mig ut och handla jag med. jag längtar! :P hoppas allt är bra med er. KramKram!

2009-01-21 @ 21:35:36
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0