Gott nytt år!

Jag tänkte att jag åtminstonde kan börja det nya året med att blogga lite igen. Jag har inte skrivit på något som känns som evigheter vilket beror på att jag har en hel del att göra, och inte är det slut än men det börjar närma sig. Igår var vid hos Henke och Anneli och firade en lugn och mysig nyårsafton! Tack för allt.
Nu förtiden är jag mest trött. Trött med en extra dos av trötthet. I maj kommer det förmodlingen lugna ner sig eftersom jag tar studenten men jag står inför den troligen mest tuffa terminen nu i vår. Jag har ett ton av skolarbete, Tindra börjar på dagis vilket gör att jag inte kommer kunna vara i skolan hela tiden samtidigt som jag jobbar lite för att få ihop pengar till studenten. Jag kan åtminstonde försäkra er om att trots tröttheten är jag lycklig, Tindra växer så det knakar och jag blir varm i hjärtat varje gång jag tittar på mitt älskade bustroll.

Nej, nu ska jag spendera nyårsdagen med att plugga eftersom jag jobbar imorgon och på lördag innan det är dags för att plugga igen resten av lovet. När jag ska få ha ledigt är en bra fråga, inte nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0