Helg igen.

Det blev inget skrivande i veckan. Nu skriver jag iaf och om en stund ska jag och Tindra gå väg till dagis. Idag är hon där från 10-13 och det är andra dagen som hon är med på vilan. På måndag blir det första hela dagen och sen är inskolningen slut. Jag är jättenöjd med dagiset och personalen på hennes avdelning är hur söta som helst.
Än så länge tycker Tindra också att det är roligt, jag hoppas att det håller i sig!
Under de tre timmarna Tindra är på dagis ska jag passa på att plugga, har egentligen heldag med projektarbete idag men det är alltid svårt att få något gjort när Tindra är hemma. Ska däremot försöka göra en del efter att hon har somnat ikväll. Imorgon jobbar jag igen och det är sista helgen jag har skrivit upp mig så sen vet jag inte riktigt när nästa gång blir. Skönt är det iaf, känner att det tar på en att både plugga, jobba och hitta tid till att umgås med Tindra.
Snart är många kurser avslutade vilket är otroligt skönt. Har en del kvar att göra i vissa ämnen däremot men jag gör mitt bästa för att hinna med allt.
Nu börjar Tindra bli otålig, vi ska sätta oss ner och rita lite innan vi traskar till dagis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hon förstått sig på kritorna nu?? =)

2009-01-25 @ 17:09:10
Postat av: Julia

Vad kul att det fungerar så bra med dagis:) Hoppas allt är bra!

2009-01-29 @ 15:55:25
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0