Ännu en dag har lidit mot sitt slut.

Idag har vi äntligen målat färdigt här hemma! Nu står både sovrummet och köket fördigmålade och väntar på att inredas vidare. På torsdag bär det iväg till Ikea där vi ska köpa lite blommor, hyllor, tavlor och kastruller. Nu ska jag bara lyckas bli av med "skräpet" som står i vardagsrummet och sen börjar lägenheten äntligen se ut som någonting. Bilder kommer när det börjar bli lite mer färdigt.

Imorgon ska vi först iväg till mvc på förmiddagen och eftersom vi har semester går hela familjen ner. Senare på dagen ska jag iväg in till stan för att se Harry Potter tillsammans med Hector. Jag fick det i födelsedagspresent av henne och eftersom jag är ett "fan" av böckerna har det blivit att jag måste se filmerna. Jag minns när första filmen kom ut och jag var som helt besatt, såg den på bio flera gånger och ryste varje gång jag såg trailern. Jag kan inte ha varit gammal då, vilket år kom den?  Vilket fall som helst, alla ni som inte har läst böckerna. Gör det nu på en gång, ni kommer inte bli besvikna!

Mats är hos en kompis och kommer nog inte hem fören senare, jag ska nog ta och försöka hoppa i säng nu och kanske lyckas sova ordentligt inatt i vårat nymålade sovrum.

Godnatt

Har jag sagt att jag har världens mest fantastiska dotter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0