Fina lägenheten.

Det har varit fullt upp idag, man hinner aldrig med lika mycket som man hade tänkt sig. Vi kom iväg till Ikea iaf och vi lyckades nog införskaffa det mesta. Efter det har vi gått och pysslar här hemma och fixat iordning i köket och sovrummet. Imorgon ska vi försöka komma iväg och slänga skräpet i vardagsrummet så att även det kan börja bli färdigt.
Nu när köket och sovrummet nästan är helt färdiga trivs jag så fantastiskt bra här i lägenheten. Den är stor, den är numera fin och ja, den är bra helt enkelt.









Lite bilder från dagens fix, när allt är helt iordning ska jag se till att ta bättre bilder och även visa före och efter bilder. Nu är det dags för mig att göra mig iordning för sängen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Skönt att börja få allt i sin ordning :)

2009-07-17 @ 16:38:21
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: O

Vad fint, jag är avis ;)<3

2009-07-17 @ 23:35:49
URL: http://kanchanamala.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fint de var =)

2009-07-18 @ 09:55:01
Postat av: Faster ida

Det blir superfint ju! =D

Vi får komma å kika snart.

2009-07-21 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0