Försvunna tider.

Var tvungen att kika igenom lite gamla inlägg här på bloggen från när jag var med Tindra och hittade även några bilder på när hon låg i min mage.  Vilken liten knubbis jag var då minsann, inte enbart av graviditeten även om den också satte sina spår. Det känns som om att den tiden var evigheter sen, framförallt tiden innan jag blev gravid med Tindra. Tiden då jag vägde ca 13 kg mer och tiden då jag fortfarande "bara" var tonåring.
Jag kan inte påstå att jag längtar tillbaka, jag älskar mitt liv som det är just nu. Jag trivs mycket bättre med mig själv sen jag gick ner i vikt och även om kilona går uppåt nu igen vet jag att jag kan få bort det efter att lillasyster har kommit. En stor anledning till varför jag trivs så bra med allt är faktiskt att jag lyckades träffa rätt när jag träffade Mats.
Snart firar vi 3 år tillsammans och dessa 3 åren har varit fantastiska. Det finns nog allt en orsak till varför Tindra säger pappa men inte mamma än. ;)

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Love 19 år och på smällen

Jahaa va roligt att du gillar bloggen.

Jag tycker det är viktigt för oss unga att ha andra och dela denna upplevelse med och få stöd. Det kan alltid vara bra liksom.

Och grattis till dottern och blivande dottern:)

Du bor inte i stockholm då antar jag ?:)

Som att du inte anmälde dig :)

Kram Love

2009-07-15 @ 10:16:40
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love 19 år och på smällen

Nej !



Så kan man tänka också men det beror helt på hur man är som person.Jag är 19 år och finner oftast mer gemensamt hos äldre människor men denna grupp är ju inte bara för 16 åringar utan även de som är 25 år .. Jag gör det här för det är en kul grej:)

Alla är vi olika



Kram Love

2009-07-15 @ 12:25:37
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: llesiL staM

älsk di å!

2009-07-15 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0