Fredag igen.

Dagarna flyger förbi, jag hänger inte riktigt med men försöker njuta av semestern. Men hör här gott folk, idag har vi äntligen gjort oss av med det mesta av "skräpet" i vardagsrummet (eller ja vi, Mats har kört bort det rättare sagt). Så nu är det tomt och skönt här till jag kommer på vad jag ska göra av med allt utrymme.
Annars började vi dagen med nybakta scones och så fick vi besök av Tindras mormor, min mamma. Sen har resten av dagen bara rullat på. Vid lunch ville Tindra inte alls somna och jag som själv var otroligt trött gav henne en bok så att hon åtminstonde skulle vara lite sysselsatt. 5 min senare så låg hon och sov med boken över sig. Sötplutten, läser sig redan till sömns.
Eftermiddagen har bestått av lite shopping på jysk och plantagen, besök på stranden där vi fick tvinga upp en Tindra ur vattnet samt en promenad ner till affären på stan. Nu har vi precis titta på filmen mamma mia och känner mig rätt fridfull efter alla dom fina låtarna. Är väldigt sugen på att gå och se en musikal live, både jag och Mats vill gå och se buddy holly. Men eftersom det kostar en hel del kommer det troligen inte bli av. Synd, men sånt i livet. Jag har en fin lägenhet iaf, haha.







Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag vill också se den. Buddy Holly! Skall tydligen vara skitbra. Känner flera stycken som sett den. Suck.. Skönt att få iordning hemma! =) Måste komma och kika in snart! Puss.

2009-07-18 @ 21:13:51
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0