Hejdå Onsdag.

Dagen har bara försvunnit iväg idag, jag har nog inte riktigt hunnit med den. Dagen började med att jag tvättade håret, städade och dammsög innan frukost. Har ingen aning om varför men det blev så av bara farten. Efter frukost klädde vi på oss och gick en promenad förbi lekparken och ner på stan. Väl hemma igen var det redan dags för lunch och vi tog det lugnt medan Tindra sov.
Efter lunch klädde vi på oss och gick upp på torekällberget igen för att titta på ännu fler djur, vilket var lika uppskattat som vanligt. Vi hann inte vara där uppe speciellt länge innan Agnes ringde och sa att hon snart var på vår parkering så vi fick traska hemåt igen. Väl här hemma satte vi oss i soffan och snackade lite skit med tanke på att vi inte träffats på ett år, jag passade på att platta håret samtidigt. Efter det åkte Agnes kamera fram men eftersom Tindra var på dåligt humör blev det inte många bilder och ljuset var lite knasigt, men Agnes har lovat att komma hit igen så att vi kan fixa lite fina bilder tagna med bra kamera. Anledning till varför hon egentligen kom hit var för att hämta vårat uschiga akvarium med fiskar som jag inte tar hand om. Nu har dom det bra iaf!
Medan jag och Agnes fixade med akvariet var Tindra och Mats ute och busade. När de väl kom hem igen hade det med sig en jättefin blomma de hade köpt på stan vilket gjorde att jag kände mig extra älskad idag!
När Agnes hade åkt var det redan dags för middag och vi bestämde oss för att äta upp de rester som fanns i kylskåpet och ja, efter lite mys i soffan var det redan sängdags för Tindra. Och nu sitter vi här i soffan, Mats spelar tv-spel och jag vid datorn. Klockan börjar bli på tok för mycket och jag ska nog ta och hoppa i sängen strax.
Imorgon ska det packas och tvättas eftersom vi på fredag åker upp till dalarna igen.








Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Skönt det lät med Dalarna.. skönt att komma bort lite.. skönt att andas ut! Mhm.. Hoppas ni får det kanonbra! =)

2009-07-23 @ 11:50:11
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0