Hemma igen.

Nu är vi hemma igen efter en härlig dag på djurparken. Eller ja, vi har varit hemma sen klockan 5 drygt men vi har passat på att ha lite familjemys innan det var dags för Tindra att sova. Dagen har varit bra trots ostadigt väder, vi har fått en del regn på oss och det har blåst som tusan men ibland kikade solen fram och vi kunde njuta lite av vädret. Tindra tyckte om att titta på alla djuren och gick runt och sa titta hela dagen. Hon har även åkt sina första karuseller och trots att hon till en början var lite skeptisk så tror jag nog att hon tyckte att det var roligt.
Jag och Mats ska snart titta på lite film och jag tänker förmodligen fixa lite kvällsfika, en kopp the och lite knäckemackor skulle sitta fint just nu. Man känner verkligen i kroppen när man har varit ute och rört på sig en hel dag, men lika underbart är det för det.


















Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vilken vecka är du i nu gumman? :)

2009-08-15 @ 18:59:17
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0