Onsdag nr 2.

Eller rättare sagt är det Torsdag men jag hade för mig att det var onsdag idag till jag kom på att det var onsdag igår också. Så idag gar vi istället Onsdag nr 2.
Vi ska snart åka iväg till ikea och införskaffa oss lite smått och gott till lägenheten. Dessvärre har vi inte kört bort "skräpet" i vardagsrummet men jag hoppas att allt försvinner till imorgon eller nått. Jag antar att efter Ikea besöket och efter lite pyssel här hemma så kanske jag lägger upp lite bilder på nya lägenheten. Mamma ville träffa Tindra i eftermiddag så då hinner vi nog borra upp lite hyllor och göra iordning här hemma.
Nu kommer Tindra och börjar klättra på mig och jag antar att jag borde gå och sätta på mig skorna så att vi kommer iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0