Onsdag.

Tänkte att jag skulle passa på att blogga lite innan jag börjar göra mig iordning och beger mig iväg in till stockholm.
Efter frukosten idag gick vi ner till lekparken för att inte bara sitta inne innan vi hade tid hos barnmorskan på mvc vid 10. Lillasyster verkar må bra där inne och hjärtljuden låg på 146 slag/min.
 Efter det ville Mats titta på lite kläder nere på stan vilket resulterade i 2 nya t-shirtar. När vi ändå var där nere bestämde vi oss för att äta lunch på stan och det blev nancys för hela slanten.
Jag somnade på soffan nu när Tindra sov lunch och känner mig otroligt seg, borde egentligen börja göra mig iordning på en gång men då betyder det att jag måste resa på mig. Mats och Tindra sitter och busar i fotöljen och Tindra skrattar som en tok.
Frågan är vad jag ska ha på mig ikväll eftesom de flesta kläderna för tillfället ligger i tvättmaskinen, nåväl jag får slänga på mig något annat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0