Säter

Innan vi kommer till det jag egentligen skulle skriva så ville jag bara undra var alla ni som kommenterar har tagit vägen? Det är alltid lika mysigt när det kommer in kommentarer och blir lite tråkigt när man inte får några.

Vi anlände till Säter igår och är fortfarande här. Vi har det bra, tar det lugnt och bara är. Idag var vi iväg till kupolen för att titta lite, därifrån kom vi med en ny tröja till Tindra, shorts till Mats och så köpte vi bebiskläder till lillasyster för första gången idag. Kunde inte hålla mig längre och Mats tyckte också att vi skulle köpa så nu har det börjat. Ska försöka börja inhandla allt lite pö om pö så slipper det bli en massa pengar på en gång.
Nog om det, imorgon åker vi till rättvik och blir kvar där en vecka. Vi hoppas på bra väder trots prognoser om regn. Vilket fall som helst så ska vi ha det bra och se till att njuta av våran sista semestervecka. För sen är det bara dags att gå till jobbet igen...

Kommentarer
Postat av: Anna

När kommer ni hem igen?

Jag har redan hittat vad jag ska köpa till bebben!

2009-07-26 @ 09:53:22
URL: http://annaeg.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad spännande med en liten till, grattis :) Jag hittade till din blogg via Familjeliv.



Grattis igen!

2009-07-26 @ 13:51:04
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag brukar vara rätt duktig på att kommentera! FAKTISKT. Däremot var det länge sen jag fick en kommentar av Dig, NIKKI ;);) Haha.. Hoppas ni har det kanooon!! Puss från Oss.

2009-07-27 @ 13:46:10
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Annika

Nämeeen.... jag läser ;) Kommenterar nästan aldrig någon blogg däremot.

Har gått på Berga jag med, kan va så jag hittade dig, kommer faktiskt inte riktigt ihåg! Är iaf mamma till en liten skrutt, Isabelle, blev ett år i juni :)



Kan bli bättre på att kommentera ;)

2009-07-27 @ 19:58:49
URL: http://junilycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0