Tack för alla gratulationerna!

Vi är på gott humör fortfarande här hemma, jag svävar på moln. Trots att jag har varit gravid ett tag nu var det inte fören igår som det började kännas verkligt. Magen har bestämt sig för att ploppa ut också så nu börjar jag känna mig gravid på riktigt. Det ska bli otroligt spännande att se hur Tindra reagerar på när magen växer och på lillasyster sen. Jag har hittat lite boktips om lite syskonböcker som vi har tänkt att köpa och läsa för Tindra som lite förberedelse. Men än är det ett tag kvar, det är bara juni (juli imorgon) än så länge.
Jag blev tillsagd idag att nu när jag är gravid igen får jag se till att hålla bloggen uppdaterad ordentligt. Visst ska jag försöka men snart har vi semester och då tänker vi tillbringa all tid vi kan utomhus. Sen ska vi även förmodligen till gotland och besöka Tindras gudmor och även upp till dalarna en vecka.

Underbara fantastiska familj!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Nikki! Jag vill bara skriva att du är en underbar människa. Fin mage, fin dotter, fin Nikki!! Jag saknar er, vi borde försöka ses snart om du har lite tid över. Kul med en liten flicka, en liten lillasyster.. häftigt! Grattis igen.. Puss&Kram!

2009-06-30 @ 23:32:01
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: hannah

Gud, vilka fina bilder! Och grattis förresten!



fin blogg du har!

2009-07-02 @ 00:32:24
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: sara

mkt tjusigt!

2009-07-03 @ 19:44:21
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0