Buisness woman

Kom hem för en liten stund sen, hämtade Tindra påvägen hem. Det gick bra på arbetsintervjun och jag blev en av de som erbjöds komma tillbaka imorgon för att få vidare information. Jag hoppas att det går lika bra då som idag!
Jag var nervös när jag klev in på deras kontor och märkte att alla var vädligt välklädde och började genast att fundera om jag hade satt på mig rätt kläder. Chefen verkade nöjd med intervjun och han sa att de kläderna jag hade på mig var rätt tänkt eftersom de hade "buisness" klädkod.
När jag väl kom hem röjde jag i min garderob för att hitta en outfit till imorgon också, inte lätt när jag inte egentligen äger så mycket finare kläder. Efter mycket letande hittade jag något, om jag bara kan lyckas få bort allt katthår dvs. Det löser sig, förhoppningsvis.

Nu är det dags att plugga lite eftersom jag inte har hunnit med något nu under dagen. Ska räkna lite matte och hoppas på att jag kommer någon vart.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

BRA NIKKI !! :D

2009-03-31 @ 22:21:49
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: nicole - 19 år och mamma

:) lycka till idag

2009-04-01 @ 10:05:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0