Matte.

Satt nyss i telefonen med kära Mattias som ägnade ungefär 1 timme åt att hjälpa mig med matten. Som sagt läser jag Matte E just nu och det är inte det lättaste. Jag är fast besluten på att klara kursen med ett bra betyg men det kommer eller snarare är verkligen inte lätt.
Väntar på att Mats ska komma hem, ska laga en liten efterätt och spendera resten av kvällen framför en film. Eller ja, jag gör som jag brukar, räknar matte samtidigt. Min familj är det bästa som finns!

På tal om familj, det har inte blivit bilder här på ett tag så lägger upp någon eller några i nästa inlägg på oss den senaste tiden så har ni något att titta på. Nu när jag försöker bli duktigare på att skriva får ni bli duktigare på att kommentera, min blogglust börjar smyga tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Orkar inte kommentera alla dina senaste inlägg nu, men jag lovar att jag ska följa dina inlägg nu igen.. Har ju inte blivit av att man kikar in så ofta längre. Men det blir det ändring på! :D PUSS Nikkisen. PUSS, PUSSPUSS.. PUSS!

2009-03-29 @ 21:26:55
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du börjat skriva igen :D

2009-03-29 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0