Studenten.

Har precis varit och hämtat ut min studentmössa och de andra små sakerna som jag beställde till. Kändes overkligt när jag testade den framför spegeln men om mindre än 2 månader står jag där bland alla mina fulla klasskamrater för att äntligen ta studenten. Jag ska testa min studentklänning snart igen tillsammans med klänningen och skorna jag har sett. Kanske lägger in en smygbild på mössan sen men klänningen får ni se på studentdagen!

Tindra rotar för fullt i min väska och det är dags att lägga henne nu. Sen ska jag slå mig ner och räkna matte, så var det åtminstonde tänkt men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0