Godmorgon maj.

Mitt bloggande höll inte i sig den här gången. Men deppa inte för det, om 1½ vecka tar jag studenten och då kommer jag ha bra mycket mer tid och ork över till bloggen! Jag kan även glatt berätta att jag har nått upp till mitt mål. Ni trogna läsare vet att jag har strävat efter att gå ut med 20.0 och om det inte händer något plötsligt nu så kommer jag uppnått mitt mål till studenten!
Just nu sitter jag och är seg i soffan, Tindra går omkring med dockan i barnvagnen. Jag försöker hitta energi till att ta itu med disken och börja städa. Har sagt åt mig själv att senaste klockan 10 måste jag sätta igång vilket ger mig ungefär en halvtimme på mig att verkligen hitta orken.

Det är maj, det är vår, det är ett fåtal dagar kvar till studenten och jag har världens sötaste dotter.

Kommentarer
Postat av: Mandy

och hon har världens sötaste mamma!

2009-05-02 @ 10:50:23
URL: http://mandylii.blogspot.com
Postat av: Mandy

och hon har världens sötaste mamma!

2009-05-02 @ 10:50:30
URL: http://mandylii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0