Slut på latandet.

Trots att jag har varit ledig 1½ vecka har det inte blivit något bloggande, varför kan jag inte svara på. För tillfället är jag hemma hos min kära mor eftersom jag lånar deras tvättstuga då våran har varit fullbokad.
Idag har varit min första dag på jobbet. Om jag inte har nämnt det förut så jobbar jag nu som medlemsrekryterare för röda korset och är en sån där otroligt jobbig person på stan som ni flesta undviker. Mitt första intryck var mycket bättre än vad jag hade för tankar innan och trots att de inte räknar med att man ska rekrytera några första dagen lyckades jag håva in HELA (haha) två personer idag som kände för att vara generösa och hjälpa alla de stackars mammorna i rädda mammorna kampanjen. Jag känner mig nöjd med min prestation även om det finns mycket jag behöver jobba på och jag hoppas att jag kommer upp i det kravet om tre personer om dagen som de har som "krav". Allt utöver det sen blir bara en bonus. Peppad är jag trots värkande fötter och det ska bli intressant att se hur morgondagen ter sig. Någon som känner sig lite generös kan alltid komma förbi och prata lite med mig. Imorgon är vi vid centralstationen i stockholm och på torsdag är vi vid hötorget/drottninggatan precis som idag.

På söndag blir det flytt till nya lägenheten så jag har fullt upp igen. Flytthjälp tack?


Kommentarer
Postat av: O

Jag kommer förbi :) Jobbar ju i hötorgshallen!<33

2009-05-27 @ 16:55:11
URL: http://kanchanamala.blogg.se/
Postat av: hector

Jag skulle gärna hjälpa dig, men jag ska på träning då :/ men du vet att jag hjälper till med saker runt omkring ifall du behöver sen :) <3

2009-05-28 @ 11:40:29
URL: http://postapocalypticsoul.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hej gumman! Du kan väl höra av dig till mig, har haft telefonkrångel och har typ inga nummer

kram o puss på dig o tindris

2009-05-28 @ 15:04:34
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Stackare som ska flytta i värmen.. skall ju bli 25grader i helgen, PUUH! Kram & fortsatt lycka till med jobbet.

2009-05-29 @ 11:02:51
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0