Fredag IGEN.

Som sagt, dagarna bara försvinner. På onsdag fyller Tindra 2 år och ibland undrar jag var dessa 2 år har tagit vägen? 2 år fyllda med kärlek och lycka har det garanterat varit, men 2 år som bara har flygit fram.
Snart är det också dags för lillasyster att titta ut, november närmar sig och det är på söndag bara en månad kvar till beräknad förlossning. Jag har börjat känna mig gravid nu, sammandragningar lite titt som tätt och ont i ryggen mer än vanligt. Dags att kanske börja ta det lite lugnt men rastlösheten sätter i och jag har svårt att bara sitta stilla.

Sötaste i uppsatt hår!


Bild från i onsdags, gick in i v.36 (35+0) igår.


I helgen blir det lite småkalas för Tindra, imorgon kommer alla hennes fastrar och på söndag kommer hennes farmor med man förbi. Nästa helg blir det mer kalas och förhoppningsvis halloween firande med lite pumpa pyssel.
Nu ska jag fortsätta mysa framför idol och plocka fram lite gottigott att tugga på.

Kommentarer
Postat av: unique

Jag har oxå svårt för att sitta still och ta det lugnt. Undrar hur det ska gå i slutet av graviditeten för mig =)

2009-10-23 @ 22:00:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Finaste Finaste NI !

2009-10-24 @ 17:37:41
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0