Städtok.

Finns det något mer underbart än en nystädad lägenheten med nyskurade golv? Svårt att tro, eller ja ta det med en nypa salt. Fönstrena står på vädring och ikväll ska det tvättas också. Åh vad jag älskar när det är ordentligt rent här hemma, jag kan knappt tro att jag för bara några år sedan var en riktig lortgris som aldrig orkade städa och levde i ett riktigt skitigt rum. Att jag dessutom idag nästan tycker att det är roligt att städa är väldigt märkligt. Kanske är det för att det är så otroligt mycket skönare att leva i en välstädat lägenhet!

Babbel babbel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0