Blivit fel?

Fick precis några väldigt konstiga mail. Det första jag såg var ett; grattis till 2:a platsen på topplistan. Sen öppnade jag ett mail som var från en tjej vilket innehöll följande:

Hej Nikki!
Jag heter ... och bloggar också på metrobloggen.
Måste bara fråga om inte vi kunde ha varandra som favorit bloggar!?
Skulle vara kul att ha någon som är en "känd" bloggare, alla andra kända bloggare är alltid så kaxiga och så..
Men du verkar snäll!!
Så jag undrar om du och jag kan ha varandra som favvo bloggar!?
Kraaamar!!
/...

Detta är alltså kommentarer och mail som har kommit angående min allra första blogg då jag bloggade på metrobloggen. Skrev dock bara 2 inlägg och senaste skrevs den 30 juni 2007, alltså när jag var gravid med Tindra.
Blev självklart väldigt nyfiken och var tvungen att gå in på metrobloggen och titta om det faktiskt stämde, och ja. Där ligger min lilla blogg på 2:a plats över mest lästa bloggar just nu. Say what? Det måste ha blivit något fel, hur kan en oaktiv blogg bli populär eller iaf läst från ingenstans.
Jag förstår iallafall ingenting, kan någon förklara hur det ligger till?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahhahaha va häftigt! :D de kanske bara lottar fram mest lästa, vem vet ? ;D;D

2009-09-24 @ 21:54:04
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

fast nu, om du går in på metrobloggen.se, så står det "vi har problem med statistiken" hah :)

2009-09-24 @ 21:54:38
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Roligt att du ska ha barn i november :) Det ska även min faster ha fast den 9:onde! Grattis. Kram

2009-09-24 @ 23:06:53
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0