Bra gissning Agnes!

Jag fick nyss en smart kommentar av Agnes. Hon sa att det står att metrobloggen har problem med statistiken så antagligen har jag hamnat där av ett misstag. Men det blev en liten små rolig kväll där uppe på toppen iaf!

Jag ser att jag har lyckats locka hit lite fler nya läsare och jag hoppas att ni är här för att stanna ett tag. Som nybliven hemmagående latmask (ett annat ord för någon som inte gör någonting) så har jag bestämt mig för att jag ska fokusera mer på bloggen. Något som även står högt upp på listan är att fixa så att jag kan använda min kamera igen och inte bara använda mobilbilderna här.


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Kommer hit från metrobloggen, bloggar dock inte just där, jag har samma problem som dig med kamera. Vår lilla fina har helt slutat att fungera så jag måste använda den stora. Men den blir lite klumpig när man ska vara snabb och fota med barnen.



Vad ska du köpa eller ska du laga din gamla?



Ha en trevlig dag! // Stina

2009-09-25 @ 10:20:36
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/
Postat av: Mamma Stina

Kommer hit från metrobloggen, bloggar dock inte just där, jag har samma problem som dig med kamera. Vår lilla fina har helt slutat att fungera så jag måste använda den stora. Men den blir lite klumpig när man ska vara snabb och fota med barnen.



Vad ska du köpa eller ska du laga din gamla?



Ha en trevlig dag! // Stina

2009-09-25 @ 10:21:21
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0