God morgon...

eller ja snarare god lunch. Vi har haft fullt upp hela morgonen, efter att ha gjort våran vanliga morgonstädning av lägenheten begav vi oss ut i lekparken för att leka lite innan det var dags för rim och ramsor på biblioteket. Anneli och Linnea kom förbi efter en stund och vi gick tillsammans ner till stan. Rim och ramsor var en hel historia i sig eftersom vi tycktes ha de två galnaste barnen som inte alls ville sitta och lyssna utan skulle springa omkring och busa med varandra och skrika av förtjusning. Efter en halvtimme var det över och jag tror att både jag och Anneli var något lättade men självklart ska vi gå dit ändå nästa fredag. Inte kan man ge up i första taget!
Efteråt gick vi runt på stan lite och jag köpte födelsedagspresenter till Melina och lite höstgrejer till Tindra. Och ja, nu sitter jag här. Tindra sover lunch och jag äter lunch. Har en liten stund på mig att ladda batterierna innan det är dags för att tvätta och sätta igång med eftermiddagens ståhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0