Ibland blir jag så trött på mig själv.

I våras försvann Tindras ena windstopper fleece från polarnopyret på dagis. Först hoppades jag på att den skulle dyka upp igen och när den inte gjorde det tänkte jag sätta upp lappar för jag är helt säker på att någon har fått med sig den hem och sen skitit i att ta tillbaka den, namnad var det också. Självklart har det fortfarande inte kommit dit några lappar och nu känns det som att det har gått alldeles för lång tid. Men tror ni att jag bara kan släppa det? Icke, varje gång jag tänker på det blir jag ledsen och önskar att jag kunde få tillbaka den. Jag vill så gärna att lillasyster ska få ha den eftersom jag vet hur väl använd den blev till Tindra. Nu känns det som lite väl sent att sätta upp lappar och börja fråga om den men frågan är om jag någonsin kunna släppa det utan att ha gjort något för att försöka få tillbaka den? Det har tom gått så långt att jag har börjat leta på tradera efter en likadan i samma storlek som lillasyster kan få ha. Desperat? Javisst! Dyr var den också, det känns inte roligt att köpa en ny och inte finns de kvar i affären heller eftersom den nya modellen har en mörkare rosa. Som sagt, kommer nog förmodligen inte kunna släppa det fören jag har en ljusrosa windstopper fleece från pop i strl 86 här hemma, en som passar med Tindras skaljacka i samma färg och storlek.

Hjälp mig någon?

Kommentarer
Postat av: Sara Tiger Andersson

Sätt upp en lapp ändå!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-15 @ 22:45:44
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sandra

Självklart ska en lapp upp! Att det skulle gått för lång tid behöver du ju inte tänka på, ingen annan förälder vet ju när den försvann ;) Kramis!

2009-09-16 @ 00:03:27
Postat av: Sara

Jobbigt :(

2009-09-16 @ 18:19:12
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Sätt upp lappar och fråga på dagis, sånt ska ju inte behöva ske

2009-09-21 @ 21:28:57
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0