Jul, jul strålande jul.

Har jag nämnt att jag är en total sucker för julen? Det finns nästan ingenting bättre än julkänsla och när december månad börjar närma sig. Jag har redan börjat planera julklappar och börjat leta efter fina julgardiner att hänga i köket. Har hittat ett par på jotex som förmodligen kommer att beställas hem snart. Jag längtar efter att få julpynta och tända ljus, slå in paket och se Tindras ögon glittrar när hon får öppna alla sina presenter. Det ska bakas, det ska pyntas och det ska förberedas hela december månad. Då har lillasyster även kommit till oss och jag kommer nog vara lycklig och helt enkelt glad.

Någon som delar min julglädje?


Kommentarer
Postat av: Julia

JAG!:)

2009-09-26 @ 00:21:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara Tiger Andersson

Jag också! Jag älskar julen! Men det har vi ju redan pratat om! ;)

2009-09-26 @ 07:55:36
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0