Shut down

Jag är helt slut efter dagens utflykt även om det egentligen inte var så ansträngande. Vi har haft en riktigt mysig dag och Tindra älskade alla tåg och bussar på museet. Flera utflykter ska minsann planeras in under lediga dagar, det finns mycket nytt att upptäcka. Det börjar bli dags för att ge sig ut i skogen också och plocka bär, ska testa att sätta Delta i bärsjalen och se hur det fungera att plocka bär med henne där i.

Vad tycker ni om min flitiga uppdatering? Tänkte försöka se till att jag uppdaterar lite via mobilen om dagarna så att ni får följa oss när jag inte hinner sätta mig vid datorn

En ny design skulle behövas och jag ska se om jag kan hitta en villig själ att fixa den åt mig eftersom den jag har nu är något, eller ja väldigt gammal och stämmer inte riktigt in på dagens läge. Jag har en favorit vad det gäller designer och jag hoppas att hon har ork och tid och pilla lite någondag, frågas ska det göras iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0