Veckans sista dag

Då var det söndag igen och imorgon börjar en ny vecka. Jag har börjat bli ganska rastlös av mig och vill hitta på nya saker. I måndags var vi på spårvagnsmuseet och imorgon väntar nya äventyr. Vi har en utflykt på förmiddagen att se fram emot och en hel del pyssel på eftermiddag att göra. Vad vi ska göra får ni veta mer om imorgon. En skogsutflykt ska planeras inom kort också med blåbärsplock och annat roligt. Tänk vad mycket roligare dagarna blir när det finns inplanerade saker att se framemot. Det ser ut att bli en riktigt bra vecka med fullspäckat schema där jag även ska hinna plugga, städa, leta lägenhet och fixa iordning vagnar som ska säljas. Hinner jag med ska jag försöka få ihop lite tradera annonser med kläder som ligger och väntar på att ge mig lite extra pengar.

Nästa vecka, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0