På tiden.

Det kanske är på tiden jag bloggar nu. Det var ett bra tag sen även fast jag inte riktigt märker hur fort tiden går. Det finns många anledningar till varför jag inte har tagit tag i bloggen, men efter att ha blivit påminnd av ett flertal människor tänkte jag att jag kanske borde ge det ett försök till.

Just nu händer det väldigt mycket i mitt liv. Vissa saker får vänta med att tas upp här i bloggen men jag kan iaf berätta att jag nu är färdig med min första fysikkurs Fysik A och har gått vidare på att läsa Fysik B på 75 %. Är fortfarande hemma med Delta och det blir mycket att hinna med. Den här veckan har jag även gått på utbildning för att jobba extra som crupier/dealer vissa kvällar. Just nu är allt väldigt intensivt och det är mycket jag inte hinner med, har hamnat efter på fysiken men försöker arbeta ikapp. Dygnets timmar räcker inte riktigt till men det kommer nog att lösa sig.

Det händer mycket bra också, Tindras språk blir bättre och bättre för varje dag som går och lillfisen här hemma springer omkring på sina småben och gör allt hon inte får göra. Hon har gått sen ungefär en månad tillbaka och försöker hänga ikapp med storasyster.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer för tillfället eftersom fysikböckerna väntar på mig.

Hoppas att alla där ute har det bra och att ni inte helt ger upp hoppet om att titta in här, jag ska försöka bli bättre jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

www.mammagala.se

2010-11-15 @ 19:10:36
URL: http://mammagala.se
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

www.mammagala.se

2010-11-15 @ 19:10:58
URL: http://mammagala.se
Postat av: Lizzabon

Saknar att läsa din blogg....uppdatera =)

2010-12-07 @ 01:26:14
Postat av: Patricia Lindh

Hej tjejen! :) åh, va? va är det som har hänt på din front? Jo de kan vara mycket möjligt att du såg mig där! är ju i tälje ganska ofta :) iaf 2 gånger i veckan minst? :D Kram!

2011-02-24 @ 21:36:43
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Hedda

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-10-14 @ 08:47:27
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0