Snabba nyheter

Ja, jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga. Det har varit mycket på senaste tiden och jag ska försöka skriva lite om det senare. Sitter och ska snart sova men idag var jag bara tvungen att skriva lite.
Idag tog Delta nämligen sina första steg 10 månader och 3 dagar gammal. Det var mormor (min mamma) som fick se de allra första men sen fick jag glatt se tre små vingliga steg innan det tog stopp.
Är så otroligt stolt över min lillfia som har blivit så stor! Det finns ingen större kärlek än den till sina barn <3


Kommentarer
Postat av: Mandy

GRATTIS! Vad kul att hon går nu, ska bli spännande att se!

2010-10-08 @ 10:54:09
Postat av: jenny

Vilka fina bilder! Och att Delta blivit så stor redan. Kram!

2010-10-08 @ 12:24:11
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Så du har slutat blogga nu eller? Såå J-A dåligt med uppdatering här.. :P

2010-10-21 @ 23:25:11
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Vad söta dom är! Fina bilder.

2010-12-21 @ 02:52:36
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Vilka fina bilder på fina barn :)

2010-12-27 @ 13:03:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0