Plötsligt händer det!

Efter att ha varit alldeles för seg för att få hjälp med designen på bloggen tog jag saken i egna händer och knåpade ihop en ny design. Inget mästerverk direkt men tillräckligt för att starta upp bloggen igen. Jag har varit så galet less på den senaste designen att jag inte ens har orkat logga in här för att skriva. Men nu jävlar! Mobilen är kopplad till bloggen så även om jag inte är hemma så har jag ingenting att skylla på.

Jag har så galet mycket att berätta för er därute men det får faktiskt vänta till imorgon. Har spenderat alldeles för mycket tid vid datorn redan och ska njuta av det som är kvart i kvällen.

BUT I´M BACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du kanske ska ändra texten under klockan till vänster också, den känns en aningen ouppdaterad!

2011-04-19 @ 09:50:34
Postat av: Sandra

Äntligen Nikki!! =)

2011-04-19 @ 17:46:26
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 15:08:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0