Nytt år, nya tankar!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har pluggat tv kurser på distans samtidigt som jag har haft fullt upp på sidan av. Det gick över förväntan och klämde till ett mvg på Fysik A och ett vg på Fysik B. Jag har även börjat på ett jobb jag verkligen trivs på.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, vet inte ens om jag gav några löften förra året. Eller jo, jag skulle ner i vikt och gick väl samanlagt ner ca 12 kg.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min morbror och hans fru fick sitt första barn, min lillkusin Reidmond.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov
5. Vilka länder besökte du? Hm, räknas en kryssning som att åka utomlands?
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer ordning på en hel del olika plan.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?  25 september, 28 oktober, 4 december och den 12 december.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag har tagit mig igenom den senare delen av året med plugg, jobb och mammaledighet samtidigt. 
9. Största misstaget? Att jag inte har nått min målvikt än och att jag glömde bort att njuta av julen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, inget som räknas
11. Bästa köpet? Skor eller någon av mina "den lilla svart"
12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnen som vanligt antar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina två små som håller på att bli stora. Tindra pratar som en tok och Delta springer omkring som en galning.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alien like you är en låt som helt klart har fastnat.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog varit väldigt varierat under året. En hel det motgångar men även sjukt många härliga minnen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Planerat bättre och fokuserat mer på mina egna känslor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ...
18. Hur tillbringade du julen? Hos min mamma
19. Blev du kär i år? <3
20. Favoritprogram på TV? Vadå, finns det fortfarande tv?
21. Bästa boken du läste i år? Kommer inte ihåg vilka böcker jag har läst, har nog mest läst om gamla godingar.
22. Största musikaliska upptäckten? En hel del faktiskt! 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det fick jag säkert
25. Något du önskade dig men inte fick? En hel del
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vet inte vad jag gjorde på självaste dgen men jag firade den med både släkt och vänner iaf.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Svårt att komma på något bara sådär. Vinna på lotto kanske?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min alldeles egna stil, men som säkert finns i många andras garderober. Tunikor, leggins med olika detaljer, nitar, klänningar, skjortor och jag vet inte vad.
29. Vad fick dig att må bra? Barnen, kärleken och Kim vilket är någon som är värd att nämnas <3.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Gosh, ingen aning
31. Vem saknade du? Det finns många kära jag saknar varje dag!
32. De bästa nya människorna du träffade? Somliga vet, somliga inte. Vi lämnar det osagt.

Ett försök från mig att komma igång med bloggen igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!!!! =)

2011-01-05 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0