December.

Snart står julen utanför dörren, den underbara julen. Det har börjat nu, nedräkningen till årets mest fantastiska dag (förutom den dagen Tindra föddes). Jag kan förövrigt även lägga in att Tindra inte bara heter Tindra för att det är fint utan för att hennes mor älskar julen och julen, den tindrar minsann. Så nu har jag mig min Tindra som ger mig glädje året om.
Hon är mitt allra vackraste.

För övrigt så ska jag och Anna (min mammavän) ut och handla julklappar tillsammans sen. Hon vet redan vad hon ska köpa till alla medans jag inte kommit på en enda julklapp. Det kommer bli lite stressigt, men fy satan vad roligt.

Julen är bäst!

Våran dator fungerar för övrigt just nu, så nu måste jag hålla mitt löfte och skriva mer. Och så att även ni kan njuta av min underbara Tindra så lägger jag ut några bilder.

       

Kommentarer
Postat av: Agnes

Va kul att datan funkar!
Och vilka söta bilder, gillar den på henne och Mats jättemkt, myskänsla ! fast alla är ju jättemysiga, inte så svårt då hon är såååå sööööt :D

2007-12-02 @ 00:46:23
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Gaia

She's adorable! :D
Lycka till med allt vännen min.

2007-12-02 @ 16:41:31
Postat av: Natalie

Vilken söt bild på Mats och Tindra :D

2007-12-02 @ 23:07:01
Postat av: Mandy

Mina älskade älsklingar!
Att ni ar sa fina bade varmer och skär i hjärtat eftersom jag inte är hemma med er. Men nu är det mindre an tre manader kvar! Sen Sen!
PUSSAR //Gudmor-Mandy

2007-12-03 @ 16:15:39
URL: http://themandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0