Söta vänner.

Idag har jag träffat min vän Anna igen. För er som inte vet vem Anna är så ska jag beskriva henne.
Anna är en liten tjej till storleken men låt inte skenet bedra, hon har en STOR personlighet. Jag och Anna har två saker som man kan kalla den gemensamma nämnaren, vi båda är unga mammor och vi båda älskar att dansa (Anna dock i större utsträckning).
Så söt
Anna har en pojkvän som heter Robin och vi tänkte att det skulle vara roligt för min Matsen att få en kompis eller iaf en bekant här i stora staden Södertälje, så vi bestämde oss för att de också skulle träffas. Det är något vi antagligen kommer att få ångra en vacker dag då de nu har blivit "bästa vänner" och skulle säkert vara med varandra dygnet runt om de fick.  
Haha
Så detta bidrog då till att jag och Mats nu har en hel familj umgås då alla exponenter klickar bra. Vi har jag och Anna, Mats och robin, självklart får vi inte glömma våran Tindra och hennes kära Neo.
De är bebiskompisarna
Som slutsats kan vi iaf dra att jag tror att vi 6 kommer att ha en rolig framtid tillsammans, åtminstonde hoppas jag på det.

Familjen Egerlid-Perez, det är ni som äger för tillfället ; )


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gammal är denna Anna då?
Kram kram

2007-12-17 @ 17:38:23
URL: http://rya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0