Stor flicka.

I onsdags var vi på bvc igen för att mäta och väga lite. Jag börjar få en liten tjockis.
Nikki är en stolt mamma
Självklart kissade hon på vågen igen när bvc-eva skulle väga henne.
Haha
Hon var iaf 56 cm lång och vägde 4820 gram vilket betyder att hon nu har växt 6 cm sen hon föddes och gått upp nästan ett och ett halvt kilo.
Stor flicka
Hon är så fin!

Nu hinner jag tyvärr inte skriva så mycket mer, men jag lovar så fort min egna dator är lagad igen så ska bloggen bli mer aktiv.





Kommentarer
Postat av: molly

Åhhh Nikki!
Hon är så himla fin, är så glad för din skull!

2007-11-25 @ 11:50:39
Postat av: Mattias

Den där bilden var galet soet! Fortsätt fota som galningar! Mera mera!

2007-11-25 @ 13:57:44
Postat av: Mandy

Halla igen snyggingar! Nu har jag tillgang till dator en liten stund pa ett trangt internetcafé i lissabon.
Onskar att jag var hemma, men jag ska i alla fall se till att skicka er en julklapp. Har ni fatt fodelsedagspaketet?
kramar//Gudmor Mandu

2007-11-26 @ 16:41:48
URL: http://themandy.blogg.se
Postat av: jonna

åh, nästan exakt lika stor som våran kille är nu ! :)

2007-12-23 @ 12:03:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0