Hejdå Nina.

Idag var det dags för besök på mvc igen. Fick veta att min rara barnmorska skulle sluta och att jag de sista gångerna skulle gå hos någon annan.
Hejdå Nina

Bra gick det idag iaf, allt såg bra ut. Knappt så att man behöver säga mer eftersom allt verkar gå så fint hela tiden.
Hoppas att allt kommer att sluta lika bra också!

Du har gått 247 fulla dagar av 280
Du är i vecka 36
Du har gått 35 fulla veckor och 2 fulla dagar (v35+2)
Du är i 8:e kalendermånaden
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre
Du har 33 dagar kvar till förlossning

  Nej, jag är inte gravid. Jag har bara ätit lite för många hamburgare.

Kommentarer
Postat av: Agnes

33 dagar :o ooooh, det är ju ingenting !
lova att ja får komma ut och fota den lilla oxå :') *och pussa på... <3*

2007-09-26 @ 00:01:25
Postat av: frida

för många hamburgare!!! hahahahaha XD
lyckalycka till med resten av dagarna o allt som händer efter det :)

2007-09-26 @ 01:14:58
Postat av: Hannah

AAAAHH NIKKI! Det är ingen tid kvar!

2007-09-26 @ 12:16:44
Postat av: Emma

Ungen måste sno hamburgare!!

2007-09-26 @ 22:21:41
Postat av: Hanna

Mer bilder :) GUUUD VA SPÄNNANDE!!!! :D Hur känns det, är det bra mellan dig och hanen.. berätta mer :D KRAM KRAM

2007-10-02 @ 18:54:57
URL: http://rya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0