Dop.

Idag har vi varit på Neos dop, det var väldigt trevligt! Anna fick en liten karamell att suga på då hon inte har fått hela dop presenten än. Haha.
Han var jätte söt i sin dopklänning och klarade sig igenom allt utmärkt, Tindra däremot beslöt sig för att vara lite små gnällig för en gångs skull och somnade istället direkt efter att vi kommit ut därifrån. Haha.

Jag vet att jag har blivit dålig på att skriva men det känns inte lika roligt när det har blivit så dåligt med kommentarer, men jag ska bättra mig. Som vanligt. Haha.






Kommentarer
Postat av: frida

dåligt med kommentarer säger du? okej då ska jag kommentera allt jag kan :P
MEN, jag trodde inte du läste dem eftersom du aldrig svarar på dem..
men nu ska här ändras, men början nu:
Ska Tindra döpas?

2008-01-13 @ 01:42:07
Postat av: Puma

visst kan du få en komtentar men då får du komentera min blogg också ;P

btw vad heter Tindra mer än tindra om hon har några mellannamn dvs.

2008-01-14 @ 19:21:07
Postat av: Nikki

Svar: Nepps, Tindra ska inte döpas men vi funderar på att ha en "namnfest" för henne.
Hon heter Tindra Mia-Malin Matsdotter!

2008-01-14 @ 22:39:51
Postat av: Angelica

hej hej, jag hittade precis till din blogg, kul att läsa din blogg eftersom jag förut var vän med din syster linn så har träffat dig några ggr (inget jag tror du kommer ihåg eftersom det var hej och typ inget mer :P )

grattis till bebisen, tindra är det vackraste namnet som finns :)

2008-01-14 @ 23:00:01
URL: http://angelicasjolin.blogg.se
Postat av: Angelica

uppdatera :)

2008-01-16 @ 18:53:44
URL: http://angelicasjolin.blogg.se
Postat av: Mandy

Skrivskrivskriiiiv!
Jag vet att vi typ pratar i telefon varenda dag men jag vill fortfarande läsa också!

2008-01-17 @ 12:26:28
URL: http://themandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0