Joller.

Ibland känns det som om att dagarna bara flyger förbi. Tindra bara växer och växer. På senaste tiden har hon börjat jollra jätte mycket, ungefär samtidigt började hon hålla benen raka om man ställer henne upp så nu ser hon ut som en mini-människa när man håller i henne.
Så söt är hon
Jag kan redan nu inte förstå att hon har varit en alldeles liten nyfödd förut, hon har växt så fort. Jadu, snart börjar hon väll skolan också! Tiden går på tok för fort, men jag är glad och njuter av varenda sekund jag har tillsammand med henne.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, hon är mitt vackraste!

   


Kommentarer
Postat av: fanny

åhh vilken fin dotter du har. meeer bilder meeer bilder.. hihi gud vad fin :)
kraaam

2008-01-04 @ 20:54:20
Postat av: Melvan

gullig :)

2008-01-05 @ 12:44:45
URL: http://Melvan.blogg.se
Postat av: frida

det är så kul att se fina bilder! bra bra bra:)
då har man koll på hur det går trots att vi inte ses alltför ofta :p

2008-01-08 @ 23:32:08
Postat av: Therese

Du har verkligen en jätte söt dotter :)

2008-01-22 @ 18:03:54
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: evelina

*
*
Du har verkligen att jättesöt dotter, blir lite smått avundsjuk måste jag säga :)
*
*
Läs gärna min nystartade blogg :)

2008-02-08 @ 17:07:13
URL: http://gbulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0